+ something has to give and something has to break

Ska väll försöka mig på att skriva några rader som jag utlovade i mitt förra inlägg. Har varit så mycket tankar som flugit omkring i mitt huvud och dom senaste veckorna har varit rent utsagt kaotiska. Förra veckan var jag i Stockholm hela veckan, och till en början så var det kul. Men sen eskalerade det bara till det värre, och dramat verkar ha följt mig hem hit till Norrköping. Jag kan inte sammanfatta allt som hände i ett inlägg och det tänker jag inte göra heller för det hände lite allt möjligt. 

Livet har i alla fall flutit på sen senast jag skrev för ett år sen, men jag vet inte om jag ska tycka att det flutit på på ett positivt sätt eller negativt. Varit mycket skratt och tårar. Har i alla fall hittat en sak som jag verkligen tycker om att göra, och det är kryssningarna som jag börjat åka på. Min första var i september och den går inte att beskriva, min andra var i november och den är svårare att beskriva (mest för att jag kanske inte kommer ihåg så mycket, vilt festande!) och den tredje likaså. Jag har fått möjligheten att träffa så mycket underbart folk på dom här kryssningarna och det är jag evigt tacksam för. En del är verkligen livslånga vänskaper, hoppas jag. Och på min första kryssning så fick jag träffa min älskade bebis igen efter att vi varken pratat eller träffats på minst sex år. Jag kan väll tycka att det var allt för det här inlägget, ska bli bättre på att skriva men kan inte lova att det blir roliga inlägg då jag inte mått så bra den senaste tiden, men jag ska försöka! 

xoxo, maggot ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback