+ pain is just temporary

Ja vad ska man skriva idag då. Legat hemma med mensvärk från helvetet hela dagen, så har inte blivit att jag städat som jag hade tänkt göra. Har också varit sjuk sen i fredags och rösten försvinner lite till och från. Helgen har för övrigt varit helt okej, var en sväng på tatueringsmässan med Bianca lördag och söndag. Såg många bra tatuerare, och såg även Elegyellems show äntligen! Fick även prata med min favorit tatuerare i Sverige, Jacob Pedersen som har sin studio Crookedmoon i Helsingborg. Ska spara ihop pengar och sen åka ner och få en egen version av den morbida sjuksköterskan som han gjorde i programmet Ink Master. Det kommer gå åt ett par tusen, men det är de värt. 
För övrigt så är det Valborg imorgon, och den ska jag spendera med Kapten och söta Emma. Lois jobbar stängning så kan inte fira med henne och det är lite tråkigt. Men vi tar nog igen det i helgen då vi förmodligen ska på Barkarby träffen. 

Men ska nog avrunda det här, för jag insåg att det vart väldigt mycket nu. Ska kolla klart på Ex on the beach sen lägga mig och kolla lite Ghost whisperer innan det är dags att stänga dom blå. 

xoxo, maggot ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback