140302 - kvalitetshelg.

Nu sitter jag på tåget hem till Vingåker efter en helt underbar vecka i Stockholm. Veckan började som ni vet med att jag var på kryssning med min älskade kusin. Men nu sen i fredags så har jag umgåtts med min mamma och shoppat lite nytt och fräscht. 

Det vart så mycket som ett par svarta byxor från Bik bok, två par "nazist" kängor från skopunkten (svarta, svarta+uk-flagga), en grå tröja från Salt, beige tröja från h&m, plånbok från glitter, trosor+strumpor och sen lite annat smått också. Vi har ätit väldigt god mat, mycket kolhydrater, men har gått av oss dom extra kilona som vi säkerligen hade dragit på oss. Så fötterna är väll inte riktigt i det bästa skicket just nu, men ska bada bubbelpool ikväll så då kommer både fötterna och kroppen må bra. Men nu så har jag ingenting mer att berätta om så då säger jag tack och adjö ✌️

Skorna som jag köpte, älskar dom ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback