Måndag - mcm.

Återigen så är det dålig uppdatering här, men mitt internet är fortfarande inte igång för att Telia är idioter. Men imorgon så ska dom komma och fixa det, hoppas jag. 

Har i alla fall hänt en del, kanske inte sånt som jag delar med mig av här. Men kan säga som så att det varit mycket och åter mycket drama i helgen. Men en del har löst sig och jag har umgåtts med fina vänner och spelat Call of duty: ghost för första gången. Vet inte om det var hiss eller diss, men ska testa det lite mer när jag får chansen och sen säga vad jag tycker. Sitter i alla fall hemma hos min syster nu och kollar på Paradise hotel, som vanligt. Har ritat lite, och tagit mig vatten över huvudet när jag försökte rita av snyggaste mannen på jorden typ. Nu blir det dock att kolla vidare på tv och sen försöka sova tidigt. 


Cakedup är namnet på Oscar Wyldes och en annan killes band kan man väll kalla det. Tycker ni ska lyssna igenom deras låtar på Soundcloud, dom är grymma! 🍰⬆️ ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback