Fredag - hundfjället.

Är i Sälen med min mor nu, ska snart sova men tänkte bara skriva lite först. 

Idag åkte kag skidor för första gången på 6 år, vi fick hyra en hel utrustning åt mig för mamma har sålt/slängt allt jag hade förut. Det var faktiskt roligare att åka skidor än vad jag minns, jag måste bara lära mig att skära rätt med skidorna i backen sen så kommer jag få egna skidor igen när jag känner mig säkrare i backarna också. Så beroende på hur det blir med Grekland resan så kommer jag kanske följa med mamma, janne och några mer till Vemdalen i påsk. Men en sak i taget, imorgon ska jag träffa bästa Elina och åka med henne på eftermiddagen antagligen, och kan ju kanske hoppas på en liten spontan utangång på kvällen sen om jag orkar det. Måste ju testa på hur kroglivet i en skidort är också. 

Men nu blir det att kolla klart på filmen och senare sova. Upp tidigt imorgon och hoppa i skidkläderna för ännu mer åk. 




Lite bilder som jag har tagit, andra och tredje bilden är utsikten från våran stuga, ca 500m till backen! 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback