Fredag - för tidigt.

Sovit hemma hos syster i två nätter nu, trots att vi sover på en soffa så har jag sovit förvånansvärt bra förutom inatt. Har vaknat till och från hela natten och när jag vaknade för någon timma sen av att Hannah petade på mig så kom vi underfund med att det är på grund av fullmånen som jag inte kan sova ordentligt. Och nu kan jag inte riktigt somna om för jag har jätte ont i magen.

Vet att jag sa att jag ska bli bättre på att uppdatera här. Men det är lite smått svårt när Telia har tabbat sig med mitt internet så det inte har hoppat igång än, dom kom med förklaringen att signalen inte går fram till min lägenhet alls. Så jag hoppas dom kan fixa det snart för jag känner inte riktigt för att gå utan internet nu när min surf på telefonen också är slut. Känner i alla fall att jag inte har sådär jätte mycket mer vettigt att skriva, mer än att jag älskar min bonus familj. Min syster är underbar, och min lillebror likaså även fast han är mycket yngre än mig så är han väldigt beskyddande och det uppskattar jag mer än något. Sen för att inte glömma bästa bonus pappa, inte en tråkig stund i det här hushållet. Men jag ska försöka vila upp mig nu så jag inte mår allt för dåligt senare när jag ska på möte.
Kram


En bild syster tog på krogen i onsdags ✌️ Ska tatuera in texten någon gång snart, är madly deeply in love i killen som har en liknande tatuering. Kommer dock aldrig få träffa honom, så jag kan fortsätta drömma om honom 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback